Onsdag

Ska väl börja med att tacka Maggan för Bloggen hon fixade åt oss, va jätte snällt. Tack!

Dagen började med att Hugo vaknade vid en 5 tin och va hungrig, sen somnade han, vaknade 8 igen och åt sen fick jag lov att väcka han vi en halv 11, då ringde Johanna och fråga om vi skulle med och handla så vi gjorde oss iordning och hon kom och hämtade oss, sen vart de coop och Dollar, på Dollar träffade vi Jennifer och hennes sötnos, va liten hon var mot Hugo:).  Vi bestämmde att vi skulle fika någon dag, sen får vi se om hon hänga med på 50/50 promenade som jag vill gå, men inte vetat va de har varit:). Ska förska gå nästa onsdag. Sen var den ner och hämta Ronja på Lekis och Tindra på Dagis, sen hem för min och Hugos del.

Så ni sitter man här och väntar på Marcus, Fast han ska jobba över dom måste jobba 8 timmar extra innan söndag för dom har så mkt att göra, Sen blir de bara att mysa Marcus skiter i att åka till sunnansjö idag skönt, De blir i morgon efter att jag jobbat.!

Nej nu ska jag lägga mig vid Hugo på golvet, han vänder sig hela tiden så man måste hålla koll på han:).


Slänger in en bild på min sötnos.




Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken trevlig överraskning, att komma in å se att du tog tag i bloggen! =)

2009-09-02 @ 18:51:44
URL: http://mariellesjelin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart jag gjort, Du gjorde ju en så då måste jag väl:D

2009-09-02 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0